Bord 4; Idé Arbejd med lokalforum modellen
Fra "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"
Gå til projektet
Hvad skal de bruges til? For borgeren? For lokalpolitikerne? I samarbejdet med administration? Det er lokalt forankret, uden fælles spilleregler/forventninger til samarbejdet. Måske kan fællesskaberne have en rolle. Konstruktionen af lokalområde som forening er ikke samlet.
Derudover kan fællesskaberne være med til at arrangere koordinering af lokalråd på tværs, da de sidder med ens problemstillinger. I det møde kan lokalpolitikerne (udvalg) også tænkes ind.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Idé
