Spring til hovedindhold

Bord 4; Idé Arbejd med lokalforum modellen

Fra "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"

Gå til projektet

Hvad skal de bruges til? For borgeren? For lokalpolitikerne? I samarbejdet med administration? Det er lokalt forankret, uden fælles spilleregler/forventninger til samarbejdet. Måske kan fællesskaberne have en rolle. Konstruktionen af lokalområde som forening er ikke samlet.

Derudover kan fællesskaberne være med til at arrangere koordinering af lokalråd på tværs, da de sidder med ens problemstillinger. I det møde kan lokalpolitikerne (udvalg) også tænkes ind.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Profil af Mia HartrupAf Mia Hartrup den 5. september 2021

Nuværende status

Alle

Emner

Idé