Spring til hovedindhold

Bord 3: Refleksion

Fra "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"

Gå til projektet

Det er positivt, at vi alle gerne vil udviklingen, dialogen og samarbejdet. Vi vil gerne gå den fremtidige udvikling i møde sammen. Men det kræver, at fundamentet (struktur, roller, forventningsafstemning, kommunikation, vision osv.) er i orden.

Det kræver et politisk fokus og en politisk prioritering. Uden den får vi svært ved at skabe de nødvendige ændringer.

Husk at vi har en fælles stor opgave i, at få det store flertal med på de snakke, vi har - det er jo dem, der bliver "ramt" at udviklingen.

Det giver god mening at snakke om klyngesamarbejder.

Fokuser på alt det gode i kommunen - vi har masser! Det giver energi på den korte bane til de mere lange og seje træk.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Nuværende status

Alle

Emner

Refleksion