Bord 13 refleksion - pointer: Kommunikation og dialog
Fra "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"
Gå til projektet
Dialog og kommunikation er central for alle processer og skal tænkes ind i alle opgaver og projekter
Uanset projekt eller opgave skal der arbejdes med kommunikation
Processer med borgerinddragelse trænger til et eftersyn mht dialogen og kommunikation
Manglende information er årsag til konflikter mange steder
Kan kommunen arbejdes med kommunikationsfrivillige i lokalområderne?
Topmøde er en god start og der var meget god inspiration. Men flere møder på tværs i lokalområder øger kendskab til hinanden og mulighed for mere udvikling i samarbejdsprojekter.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
