Spring til hovedindhold

Bord 13 refleksion - pointer: Kommunikation og dialog

Fra "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"

Gå til projektet

Dialog og kommunikation er central for alle processer og skal tænkes ind i alle opgaver og projekter

Uanset projekt eller opgave skal der arbejdes med kommunikation

Processer med borgerinddragelse trænger til et eftersyn mht dialogen og kommunikation

Manglende information er årsag til konflikter mange steder

Kan kommunen arbejdes med kommunikationsfrivillige i lokalområderne?

Topmøde er en god start og der var meget god inspiration. Men flere møder på tværs i lokalområder øger kendskab til hinanden og mulighed for mere udvikling i samarbejdsprojekter.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Sendt af

Af ukendt forfatter den 5. september 2021

Nuværende status

Alle