Bord 1: Lære at tænke mere i relationer og dialog
Fra "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"
Gå til projektet
Den største pointe i dag var at lokalforaene skal lære at snakke på tværs og få nye oplysninger om hinanden.
Vi skal være opmærksomme på hvilke projekter, der lever videre, og som vi kan lære af.
Vi skal lære også at tænke hele kommunen ind og ikke altid tænke lokalt centreret.
Klyngebegrebet er spændende og bør undersøges nærmere i forhold til udviklingen af lokalområderne.
Det er vigtigt også at tænke på at understøtte virkeligheden nedenfra og ikke kun fra oven.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Refleksion
