Blomster bælter i rundkørsel ved afkørsel 19
Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Blomster bælter i rundkørsel ved afkørsel 19 , Holbæk-motorvejen.
Det vil skabe noget bedre udsigt ved rundkørslerne hvis der blev plantet nogle blomster /træer på de kedelige græs-arealer i rundkørslerne. Det kunne også være at der kunne spares lidt penge når man tænker på hvormange gange der slåes græs :-)
Det burde være en mulighed uden at kunne komme i problemer med vejdirektoratet :-)
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Lars
Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem.
Mvh
Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Vilde Blomster
Træer
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq