Spring til hovedindhold

Blomster bælter i rundkørsel ved afkørsel 19

Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Gå til projektet

Blomster bælter i rundkørsel ved afkørsel 19 , Holbæk-motorvejen.

Det vil skabe noget bedre udsigt ved rundkørslerne hvis der blev plantet nogle blomster /træer på de kedelige græs-arealer i rundkørslerne. Det kunne også være at der kunne spares lidt penge når man tænker på hvormange gange der slåes græs :-)

Det burde være en mulighed uden at kunne komme i problemer med vejdirektoratet :-)

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Lars Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem. Mvh Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune

    Sendt af

    Nuværende status

    Alle

    Emner

    Vilde Blomster
    Træer

    Beliggenhed

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri