Biblioteket
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet
Input fra medarbejder:
Jeg drømmer om et bibliotek, hvor eleverne kan komme ind og lukke en dør. Et lokale hvor eleverne får en følelse af, "nu er vi på biblioteket". Et bibliotek hvor eleverne kan finde ro til at læse og fordybe sig.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af mette bisgaard
Sendt af:mette bisgaard
for 5 år siden
Vil være fantastisk med et bog univers hvor der er tid og ro til at dykke ned i alle bøgerne. Et sted hvor magien kan blomstre uden afbrydelser og forstyrrelser.
Profil af Mikkel Kock
Sendt af:Mikkel Kock
for 5 år siden
Dette synes jeg giver mening. De har brug for et ''frirum'', hvor fordybelse, læsning og faglighed kan blive prioriteret.
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Skolens rammer
