At børnene bliver betalt for at gå i skole
Fra "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Gå til projektet
jeg vil have penge fordi skole er kedeligt :)
men måske bliver den sjovere begrund af frihedsforsøget
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Stevia Thomsen
Sendt af:Stevia Thomsen
for 5 år siden
okay????
Profil af oliver westgard
Sendt af:oliver westgard
for 5 år siden
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Knabstrup Skole
Undervisning
