Areal ved dagligbrugsen store Merløse
Fra "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Gå til projektet
Ville være dejligt med mere grønt/buske/vildt område, legeplads og et træningsområde med fx fast motionscykel, barre mm. Det ville blive benyttet en hel del og samle byen. Borde/bænke og et lille vandområde ville også være hyggeligt. Vi mangler i den grad de muligheder i byen også fordi det bare er et stort tomt område. Der skal selvfølgelig være plads til vores juletræ som hvert år sættes op men der burde kunne være det hele. Men flere planter og mere hygge med mulighed for at sidde og spise sin frokost eller is. Evt en vandhane så man kunne tage vand til sin hund også men alle de andre ting er vigtigere.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Per Lunde
Sendt af:Per Lunde
for 4 år siden
Kommunens arkitekter har lavet en plan for hvordan området ved Brugsen kan se ud. Planen er i sin helhed rigtig god, der er dog et par ting som jeg personligt synes skal ændres men ellers er det en oplagt kandidat til at komme i gang med det samme.
Store Merløse vil gerne være med til at få dette til at ske hurtigst muligt.
Profil af Lisbeth Helverskov
Sendt af:Lisbeth Helverskov
for 4 år siden
helt enig
Sendt af
Nuværende status
Alle
Emner
Udvikling af lokale fællesskaber
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq